Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Μακαρόνια με κιμά...

Το αγαπημένο σου......
το ετοιμάζω.
μόνο που δεν είσαι εδώ μα ούτε θα έρθεις........
ούτε θα σου στείλω μύνημα μαγειρευω μακαρόνια με κιμά
και σε περιμένω....
(τι ίδέα κολλητούλη μου......πόσο σε ευχαριστώ για ότι έχεις κάνει για εμένα)
και μετά θα κλείσω το κινητό μου, θα ξαπλώσω στο κρεββατι με δυο zanax και θα περιμένω να φανείς.....
Δεν θα έρθεις όπως τότε......
δεν θα με ξυπνήσεις φιλώντας μου τα μαλλιά......
δεν θα μου πεις μάτια μου εδώ είμαι, ήρθα.....
δεν θα με κλείσεις στην αγκαλιά σου να γεμισω τα πνευμόνια μου με οξυγόνο...
δεν.......
δεν.......
δεν............
η ζωή μου γέμισε δεν από όταν έφυγες......από όταν έφυγα.....δεν έχει σημασία πια.....
μου λείπεις....
δεν θα φάω σήμερα.....
δεν θέλω...
η τρυπα στο στήθος μου πονάει πολυ.......
μακαρόνια με κιμά αγγελέ μου.......σε περιμένω.....
και μην ξεχάσεις......
την σοκολάτα μου........


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου