Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Επανάληψη λοιπόν....

τα ιδια λάθη.
ο ιδιος τροπος.
ο ιδιος στοχος.
θα εχουμε και το ιδιο αποτελεσμα.
ΘΑΝΑΤΟΣ.
επαναλλαμβανεις με μαθηματικη ακριβεια ολα τα λαθη μου στη σειρα.
επαναλλαμβανω με ευλαβεια ολα τα λαθη σου με τη σειρα μου.

με χειριζεσαι και σε σπρωχνω στο γκρεμο
το βλεπω θα χαθεις και δεν κανω τιποτα να σε σταματησω
δεν ξερω τι και πως να το κανω

ειμαι σε πληρη συγχυση.
εχασα το σωστο και το λαθος
παλι θολουρα στο μυαλο
(οχι οτι ξαστερωσε και καθολου τοσο καιρο)
δεν μπορω να το χειριστω μονη μου

χρειαζομαι βοηθειααααα
αλλα ειμαι εντελως μονη μου με εμενα και δεν μπορω να σκεφτω λογικα
η αγαπη ειναι απο μονη της παραλογη.....

τι να κανω?
τι να πω?
πως να το πω?
πως θα το παρεις?
τι θελεις να ακουσεις?
τι περιμενεις να κανω?
τιποτα δεν ειναι τοσο απλο οσο φαινεται και προσπαθω να σκεφτω αναποδα μα κολλαω.
δεν μπορω να πιασω το νημα.
εκει που νομιζω τα καταφερνω μου ξεφευγει και παλι χανομαι.
κατι πρεπει να υπαρχει δεν μπορει.
ποναωωωωωωωωωωωω.
υποκρινομαι οσο δεν παει αλλο και σου γραφω ολο μαλακιες
ακριβως τα αντιθετα απο οτι θα περιμενες.
κανω οτι εκανες και αυτο με τρελλενει,
επιδη νομιζες οτι ηθελα να γυρισω πισω με εσπρωχνες με εσπρωχνες και εγω εκανα λαθη λαθη λαθηηηηηη γιατι ετσι νομιζα πως επρεπε να κανω γιατι νομιζα οτι αυτο ηθελες γιατι μαλακωδως νομιζα οτι ετσι θα εισαι καλα.
και να που κανω οτι εκανες.....αλλα τωρα που ξερω το αποτελεσμα γιατι συνεχιζω να το κανω?παλι μαλακωδως πιστευω οτι θα εισαι καλα ενω η αληθεια ειναι οτι σε σπρωχνω στην αυτοκτονια...
χανομαι σε υποθεσεις.
επαναλλαμβανομαι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου