Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

ΜΗΝ ΦΥΓΕΙΣ....

θελω να σου φωναξω μεινεεεεεεε.
 μη φυγεις.
 θα το μετανιωσεις και δεν θα υπαρχει γυρισμος.
δεν αποφασιζει ουτε η λογικη σου ουτε η καρδια σου.
 ο πονος και η απελπισια σε οδηγει και πιστεψε με ειναι οι χειροτεροι οδηγοι.
 δες εμενα που με οδηγησαν....
δες πως ειμαι,πως ζω,πως δεν ζω μαλλον.
και γιατι?????
γιατι δεν εβλεπα.
ηταν αδυνατον να δω.
 με ειχαν τυφλωσει ολα τα αρνητικα συναισθηματα και εκανα το ενα λαθος πισω απο το αλλο τοσο που οταν τα φερνω στο μυαλο μου ντρεπομαι για εμενα.
μην φυγειςςςςς θελω να στο φωναξω.
λες πως ολοι ειναι θετικοι σε αυτη σου την αποφαση.
 μα πως να μην ειναι????
 η πληρης κατακτηση
 η πληρης υποταγη
 η πληρης απομονωση
 το τελειωτικο χτυπημα.
 θα μας χωριζουν βουνα και λαγκαδια και ποτανια και θαλασσες και ατελειωτα χιλιομετρα
οτι και να παθεις οτι και να παθω οταν το μαθει ο ενας για τον αλλο θα ειναι πολυυυ αργα.
 εισαι εκει, δεν σε εχω, αλα μπορω να σε φτασω...
εκει που θες να πας μου στερεις καθε δυνατοτητα και ισως και γιαυτο το κανεις.
 μην φυγειςςςςςς
δεν θα σου το πω ομως ουτε μια φορα... ΜΕΙΝΕΕΕΕΕΕΕ
 Δεν θα το γραψω ποτε...
εσυ ειπες ενα χρονο πριν πως οτι και αν γινει να μην σε αφησουν να μου καταστρεψεις τη ζωη ξανα....
σου ειπα οτι ουτε εγω θα το κανω ποτε οτιδηποτε και αν μου συμβει.
 και δεν θα το κανω οσο και αν ποναω οσο και να θελω να σου πω τοσα μα τοσα πραγματα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου