Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

ΘΥΜΩΣΑΑΑΑΑΑΑΑ

Πολυ θυμωσα με εμενα.
αλλα και με εσενα.
μου γραφεις και μου λες δηλωνω παραιτηση και φευγω
""Ναι το έκανα αποφάσισα κουραστηκα και να σού πω και κάτι απογοητευτικα πολύ παρά πολύ και μην με ρωτήσεις από τι μόνο από τον εαυτό μου πιστεύω λοιπόν ότι αμα φύγω θα ηρεμήσω γιατί το χρειάζομαι.αυτό που κάνω τώρα είναι το να φύγω γιατί απλά δεν εχω κάτι να περιμένω δεν θέλω να κοροϊδεύω άλλο τον εαυτό μου και όλα αυτα τα νιώθω όσο είμαι εδώ στην δουλειά γιατί? Γιατί θυμάμαι...""

και τι θες να σου πω τωρα????????
τι να πρωτοπω??????
οτι τωρα μια χαρα αποφασισες να κανεις ενα βημα παραπερα????(αμα ειναι για το καλο σου καλα κανεις).
οτι θυμωνω που δεν μπορω να σου πω οσα σκεφτομαι και ουτε προκειται και ουτε καν εδω δεν θα τα γραψω????????
οτι ζηλευω??
οτι φοβαμαι??
οτι ΤΕΛΟΣ????????
αν φυγεις, οταν φυγεις ποτε μα ποτε δεν θα σε ενοχλησω.οτι και να γινει οτι κ αν συμβει.
πηρα ολες τις ευθυνες πανω μου, δεν ζητησα τα ρεστα απο κανεναν, ολοι με κατηγορησατε, ολοι ρωτησατε το γιατι, ολοι με κοροιδεψατε, ολοι θυμωσατε , ολοι με κρινατε και εγω 2 χρονια τωρα κλαιω και βασανιζομαι και ζηταω συγνωμη για τα λαθη μου , για τις παραλειψεις μου, για τα κενα μου, για τις αδυναμιες μου για ολα...
εγινα ζητιανος μια σας λεξης, επαιτης για ενα τηλεφωνο που μονο αληθινο δεν ειναι γιατι ποτε δεν μου μιλας αλλα μου φτανει να ακουω εστω και απο εκει τη φωνη σου.
εφτασα να ειμαι λιγοτερη απο το τιποτα.
αφησα το κενο την θλιψη και τον πονο να ειναι οι μονοι φιλοι μου απο τυψεις που φερθηκα τοσο σκαρτα μιας και για ολα φταιω μονο εγω.....

ναι να φυγεις ψυχη μου και να εισαι ευτυχισμενος.
θα σου στελνω την αγαπη μου
θα ζεις παντα μεσα μου
θα εισαι φαρος στα σκοταδια μου
θα εισαι η ανασα μου
θα εισαι το χαδι που μου λειπει
θα εισαι η βροχη στην ερημο της ψυχης μου.
θυμωσα που δεν μπορω τιποτα απο ολα αυτα να σου πω.
θυμωσα που ειμαι εδω.
θυμωσα που ακομα ζω...δεν θελω αλλο.φτανει.
με ακους καλε θεε???????φτανει σου λεω.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου