Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Σκέφτομαι.......

(ναι το κάνω καμιά φορά και αυτό, μην γελάς)

τι να σκέφτεσαι άραγε τώρα πια?
άραγε να νιώθεις δικαιωμένος για τις¨"προβέψεις" σου?
"σου το έλεγα μάτια μου κάποια στιγμή θα με ξεχάσεις και δεν θα μου γράφεις πια...όλα θα γίνουν παρελθόν και εγώ δεν θα υπάρχω πουθενά"
άραγε να νιώθεις ικανοποιημένος με τον εαυτό σου που τα κατάφερες?
"τόσα έκανα και τόσα είπα για να σε κάνω να φύγεις...επιτέλους τα κατάφερα ο π@υστης...μπορεί να μου πήρε κοντά 2 χρόνια αλλά να ........δεν μου γράφεις πια."
άραγε να σου λείπω?
"χαθήκαμε.....ούτε ένα μύνημα? τόση λοιπόν ήταν η αγάπη σου που δεν σε νοιάζει να μου γράψεις ούτε ένα γειά?και τι που σου είπα δεν θέλω να μου γράφεις?τόσες φορές στο έχω πει και εσύ πάντα μου έγρφες δυο λέξεις....τώρα γιατι χάθηκες?σε λατρεύω....."

μπορεί και να μην σκέφτεσαι τίποτα από όλα αυτά ή να σκέφτεσαι εντελώς διαφορετικά......
υποθέσεις κάνω και μάλλον πέφτω έξω....
μπορει να μην σου γράφω εκεί που πάντα έγραφα γιατί κάθε φορά που πάω να το κάνω μου έρχεται στο μυαλό αυτό που μου είπες
" ΚΑΙΡΌΣ να ζήσουμε λίγο νορμάλ δεν το αντέχω άλλο να βρίσκομαι πάνω απο το κινητό μήπως έχει συμβεί κάτι "

αλλά σου γράφω εδώ και αλλού...
δεν σταμάτησα ούτε μια μέρα....
ίσως κάποια στιγμή να σταματήσω...
αυτό δεν μπορώ να το ξέρω...
αλλά ίσως κάποια στιγμή και να μην υπάρχω....
αυτό σίγουρα το ξέρω....
άλλωστε όλα κάποτε τελειώνουν και οι άνθρωποι παύουν να υπάρχουν φυσικά και ουσιαστικά...
έχω κολλήσει με αυτο το τραγούδι.......
το έχεις ακούσει? 


Έλα πάρε με
μες στο βυθό σου να βρεθώ
ν'αγαπηθώ να λυτρωθώ
Έλα πάρε με
στα γαλανά σου τα νερά
δώσε στα όνειρα φτερά...........


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου