Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Λογικη μηδεν....


και τωρα μετρωντας 15 μερες απουσιας θα καθεσαι κ θα σκεφτεσαι "στα ελεγα εγω... ο χρονος θα κανει την δουλεια του και θα μ εξεχασεις και θα γινω μια κακη αναμνηση" χαχαχαχαχαχαχαχαχα θελω τοσο να γελασω γιατι εχω πλεον φτασει στο επιπεδο το μαγικο να νομιζω οτι ξερω τι σκεφτεσαι χαχαχαχαχαχαχα δεν παταω πουθενααααα χαχαχαχα σκεφτομαι οτι θα ηθελα να συμβαινει ισως κ οτι με βολευει... ετσι για να στην βγω στη γωνια και να σου πω "ποιος σε ξεχασε????" "εγω που κλαιω καθε μερα???" ετσι για να μου την πεις κ εσυ "στ'αρχιδια μου εσυ επελεξες να ζησεις στα σκατα γιατι μονο εκει ηξερες να ζεις" φιλια αγγελε μου.... μου λειπεις σε καθε ανασα μου..... υ.γ αντιλαμβανεσαι οτι πλεον εχουμε απιστευτες συζητησεις μεταξυ μας ε?????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου