Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Δεν υπάρχω.......


Δεν υπάρχω πια..
ό,τι βλέπεις
είναι απομηνάρια
κάποιου παρελθόντος...
Πέρασα
άφησα πνοή
και σάλιο...
Άφησα χτύπους
ήχους
δειλή κραυγή γραμμένη
λέξεις
αχ σε μορφή σταγόνας
φορητό μου πάθος
βαλσάμωμα
κι απόλίθωμα
της καρδιάς μου...
Δεν υπάρχω πιά.
Στοίχειωσα τα κείμενα
με επαναλήψεις
με αντίλαλο
με είδωλα καθρεφτισμούς
με αντανακλάσεις υδάτινες
με ένα ρο χαραγμένο ανάποδα και ίσια
στο άβατο ΟΡΟς της ψυχής μου.
Πάντα ξεκινούσα να έρθω
και πάντα κατέληγα να φεύγω.
Χωροταξική μου απώλεια
κι εσύ χτισμένος στο πουθενά
όλα ένα κενό
με διατρήσεις
να χύνεται το συναίσθημα
μην πλημμυρίσει το εντός.
Προφύλαξη.
Ασπάστηκα το δέος σου
για την υπερβολή.
Χώθηκα πίσω από τη σκιά της.
Εκεί με βρήκε το χθες
έμεινα παγωμένη
για χρόνια.
Δεν υπάρχω πια.
Ζωντανεύω μονο μέσα στα όνειρα
γι'αυτό
μην πάψεις να Ονειρεύεσαι,
μάτια μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου