Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Γεια σου θλιψη..........


Γεια σου θλιψη
Καλημερα θλιψη
εντομο που φωλιαζεις μεσα μου
κι ολονυχτις καραδοκεις ποτε θ'  ανοιξω ματι.......
      Στην αρχη σ' εχω λησμονησει
      κοιταζω τις γραμμες του ταβανιου-
      αξαφνα πατεις και μπαινεις
      στη συνειδηση
Ερχεσαι να πικρανεις τον πρωινο  καφε
ν' αποσπασεις κατι απ' την ελαχιστη χαρα.......
          Εισαι τερας......
μικροσκοπικος Μινωταυρος που ζηταει τροφη
και συντηρειται με το ελαχιστο...........
Γεια σου θλιψη
Καλημερα θλιψη
εχεις εγκατασταθει μονιμως μεσα μας [μεσα μου]
εισαι χειροτερη απο τους ιους και τους βακιλλους
οι φιλοσοφοι σ' εξεταζουν στο φασματοσκοπιο
εχεις δωσει λαβη σε μιαν εξαιρετη λογοτεχνια
τη διαβαζουμε και '' βρισκουμε τον ευατο μας''..........
                                     ΜΑΡΙΑ  ΝΕΦΕΛΗ
                                                       ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ


άντε ακόμα μια μέρα  θλιμένη, λυπημένη και πονεμένη.....

να δω πόσο ακόμα θα υποφέρω.
τις μισώ αυτές τις μαυρες μέρες και ενω τις νιώθω πριν ακόμα φτάσουν δεν μπορώ να κάνω τίποτα απολύτως για να σταματήσω ακόμα ένα πνιγμό μου.....
το κακό είναι οτι αντι να αραιώνουν και να μικραίνουν έρχονται όλο και πιο συχνά κρατούν περισσότερο και πονάνε όλο και πιο πολύ ολο το 24ωρο.
φυσικά και δεν κοιμάμαι και όταν το καταφέρω στη μια ωρα έχω πεταχτεί από τρομέρους εφιάλτες....
κατι τέτοιες μέρες μου λείπουν τα χάπια μου...
να τα παίρνω και να χάνομαι ........


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου