Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

εκεινος ο φιλος..........


μιλανε για φιλους........... που βγαινουν ,που πινουν,που διασκεδαζουν,που γελανε........... μιλανε για εικονικους φιλους......... που δεν ξερει κανεις πως ειναι....... που δεν ξερουν την πραγματικη υποσταση του,τη σταση του σωματος τους, την μυρωδια τους,τις γκριματσες τους.......... ποιοι ειναι ομως οι αληθινοι φιλοι? ειναι εκεινοι που οτι μα οτι κ αν γινει ειναι διπλα σου.......... μπορει να ειναι γραμμες στην οθονη ενος υπολογιστη, αλλα ειναι ανθρωποι με σαρκα και οστα. ειναι εκεινοι που δεν φοβουνται να εκτεθουν και να ξεδιπλωσουν τον πονο της ψυχης τους. ειναι εκεινοι που σε κανουν να χαμογελας στη σκεψη της υπαρξης τους. ειναι εκεινοι που σου κρατουν το χερι και σε παιρνουν αγκαλια ακομα και με την σκεψη τους οταν εχεις γονατισει. ειναι ολοι εκεινοι που ειναι διπλα σου και σου χαμογελουν με οποιο τροπο........... ειμαι τυχερη. εχω καλους φιλους............

1 σχόλιο:

  1. φίλοι.... φιλία... δοκιμασία!!!!!!! εγω εμαθα τους φιλους μου τους καλους... οι οποιοι μετρουνται στα πέντε δακτυλα μου, να παιρνουν απο δοκιμασιες... οταν περασουν το τεστ, τότε παιρνουν τον τιτλο της φιλιας... και ξερεις ποσοι απο αυτους πηραν τον τιτλο φιλιας??? τρεις μονο!!!! δυο γυναικες και ενας αντρας!!!

    πολλοι και ανώφελοι περασαν απο την ζωη μου που ειμουν εγω η φιλη τους.... εκεινοι δεν ηταν φιλοι μου, δεν ξερω αν καταλαμβαινεις τι εννοω! ειμουν η φιλη τους.... ενω εγω δεν ειχα φιλους!!!!

    ειμουν εκει για κεινους και γι αμενα δεν υπηρχε κανεις!!

    τωρα ειμαι πλούσια γιατι εχω μονο τρεις πραγματικους φιλους!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή