Παρασκευή 19 Ιουλίου 2024

Δεν κοιμήθηκα

 Σκεφτόμουν ξανά και ξανά 

Τι σκοπό εξυπηρετούσα και με φόρτωσαν με τόσα ψέματα 

Τόσες ενοχές 

Τόσα δάκρυα 

Όταν πραγματικά νοιάζεσαι για κάποιον 

Δεν τον περιφρονείς τόσο ώστε να μην αξίζει 

Να του δώσεις ένα ψιχουλο αλήθειας 

Αλλά ακόμα και αν δεν θες να πεις την αλήθεια για οποιονδήποτε λόγο γιατί έπρεπε να υποφέρω για κάτι που δεν υπήρχε καν;

Δεν μπορώ να το διαχειριστώ όλο αυτό 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί άξιζα όλη αυτή την κοροϊδία 

Δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω αλλιώς 

Τόσα δάκρυα και τόσα χρόνια χαμένα για ψέμματα 

Θυμωμένη μόνο με εμένα είμαι 

Πώς μου είπες; 

Ήσουν μαζί μου για το σασπένς 

Η μέγιστη αθλιότητα που μου είπες ποτέ 

Αλλά έτσι είναι 

Η εξουσία 

Όταν γίνεται κατάχρηση 

Όταν είναι αναλγητη 

Μάθημα ζωής 

Μην πιστεύεις τίποτα 

Μην εμπιστεύεσαι κανέναν 










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου