Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Εγραφες.......

στο fb
13 Σεπτεμβρίου 2010
Με τη σιωπή μου σου 'δειξα το πόσο σ' αγαπάω.....



ελπίζω λοιπόν τώρα με την σιωπή μου να καταλαβαίνεις όλα όσα θέλω να σου πω....


έχω τώρα 3~4 μέρες που το ακούω ξανά και ξανά.....


η ποιά?????

γιατί???

why?????????


η σωστότερη κουβέντα που μου είπες στην 6ετία τελικά δεν ήταν το "άνοιξε τα κωλομάτια σου "

αλλά το "είσαι τρομερά ηλίθια".....

και μην νομίζεις ότι έχω αντιληφθεί το πλήρες μέγεθος της ηλιθιότητας μου.....

μπααααα.......
άλλωστε εγώ δεν είμαι Σπίλμπερκ ούτε βλέπω ταινίες......

ζω στην κοσμάρα μου......είμαι μια ηλίθια!
καληνύχτα μάτια μου.......

μου λείπεις τόσο μα τόσο πολύ......

ελπίζω να έρθεις τουλάχιστον στο ονειρό μου...

με κούρασαν οι εφιάλτες μου φοβάμαι να κλείσω τα μάτια μου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου